
GRATIS FRAKT
Vi gir deg gratis frakt på ordre over 1000kr!

RASK LEVERING
Vi sender med Bring! Til butikk eller hjem.

30 DAGERS ÅPENT KJØP
Ikke helt fornøyd? Det ordner vi.

SIKKER BETALING
All informasjon og betalinger er sikret.
«Nei og ja». Vi har bytterett i 30 dager på ubrukte varer. Vi tillater at du prøver produktene, men alle merkelapper og emballasje må være intakt slik at produktet fremstår som nytt. Er plastforpakningen brutt er det ingen angrerett. Du må også ha kvittering eller bekreftelse på kjøp for å returnere produkter.
Det er alltid datoen du mottar varen som gjelder. Din garanti eller reklamasjonsrett påvirkes ikke av eventuelle leveringsforsinkelser.
Når vi har kampanjer er det “førstemann til mølla” som gjelder. Går vi tomme vil vi bestille flere, og kan få flere produkter tilgjengelig under kampanjeperioden. Hvis vi går tomme på lager under en kampanje må det påregnes lengre leveringstid.
Dette gjøres direkte i nyhetsbrevet. Nederst finner du en link der det står unsubscribe. Klikk deg videre på denne. Etter dette skal det ikke komme flere nyhetsbrev. Skulle du mot formodning ikke få det til å fungere, er det bare å kontakte oss, så hjelper vi deg.
Rett etter at du har gjennomført kjøpet online får du en bekreftelse per e-post. Selve kvitteringen eller fakturaen sendes på e-post til deg, samtidig som varene sendes fra vårt lager. Vi legger også med fakturaen sammen med din forsendelse. Har du inngått en avbetalingsplan via Collector, mottar du første faktura i henhold til betalingsplanen.
Collector Bank (tidligere Lindorff/lowel) kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt kundeservice via e-post på bill@lowel.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00.
Selvsagt, men vi har kun kvitteringer for kjøp på vår nettbutikk tilgjengelig i vårt system. Send oss en mail og vi hjelper deg.
Collector Bank (tidligere Lindorff/lowel) kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt kundeservice via e-post på bill@lowel.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00
Collector Bank (tidligere Lindorff/lowel) kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt kundeservice via e-post på bill@lowel.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00
Trekk av kort gjøres når varen er sendt.
For ordre som overstiger kr. 1000,- og sendes via postpakke vil frakt være kostnadsfritt. For beløp som er lavere enn dette har vi en fastpris på 55,-.
Dessverre har du ikke mulighet til å forhåndsbestille produkter hos oss. Hvis en vare er utsolgt er det ikke mulig å bestille denne før vi har den på lager igjen.
Lagerstatus som vises online skal i de aller fleste tilfeller være korrekt, men vi tar ett forbehold hvis mange kunder bestiller samme produkt over kort tid kan det oppstå feil. Ved noen tilfeller kan det også være en systemfeil.
Skulle det forekomme at et produkt har blitt billigere innen du har mottatt bestillingen, kan du kontakte oss mens den lave prisen fremdeles er gjeldende, så vil vi kunne tilbakeføre mellomlegget.
Nei, dessverre.
Etter at en ordre blir lagt inn vil denne behandles så raskt at det ikke vil være mulig å foreta korrigeringer av denne. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en ny ordre dersom du ønsker å legge til flere produkter.
Du skal ikke vente lenger enn nødvendig. Produktene som er tilgjengelige sendes i en separat forsendelse, og du betaler bare for én levering.
Handler du online sender vi alle varer rett fra vårt hovedlager i Tønsberg. Dette lageret har ingen ekspedisjon så det vil derfor ikke være mulig å hente ut bestillingen din derfra.
Du kan få et nytt produkt dersom du ønsker det, eller så er det også mulig å få en kompensasjon mot at du beholder produktet. Siden hvert tilfelle er unikt ber vi deg ta bilder av skaden, ta vare på emballasjen og kontakte oss så snart som mulig.
Det går dessverre ikke å gjøre dette selv, så da må du kontakte oss på mail eller telefon. Vi har dessverre ikke mulighet til å gjøre dette etter at pakken er sendt fra vårt lager. Dvs. at det ikke er mulig å gjøre forandringer på utleveringssted etter at en pakke har gått ut fra vårt lager.
Kontakt oss raskt og vi hjelper deg! Avbestilling må skje før vårt lager har begynt å pakke din ordre. Ved for sene avbestillinger har vi dessverre ikke mulighet til å refundere fraktkostnaden.
Kontakt oss, så undersøker vi hva som har skjedd og sørger for at du får det som mangler.
Betalte du for frakt da du kjøpte en vare hos oss, får du dette refundert sammen med summen for varen du kjøpte. Eventuelle kostnader for å returnere varen til oss dekker vi dessverre ikke. Men vi sender deg en returseddel ved forespørsel.
Så fort vi har mottatt og kontrollert produktene, betaler vi tilbake med samme metode som du betalte. Det kan ta opptil 30 dager, men det går sjelden så lang tid.
Ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg, husk å ha kjøpsbevis tilgjengelig.
Nei, garanti og reklamasjon starter alltid samtidig, og det er dagen du tar imot produktene som gjelder.
Produsenten setter selv garantien for sine produkter, men du kan likevel være trygg på at du har minimum 2 års reklamasjonstid på alle produkter du kjøper hos oss.
Reklamasjonsretten er obligatorisk i henhold til norsk lovverk, mens garanti er noe forhandlere og produsenter selv kan legge til.
Alt blir mer og mer digitalt, også bruksanvisninger. Vanligvis følger det en bruksanvisning med selve produktet, men i blant er denne også trykket direkte på esken til produktet. Da kan vi sende den til deg elektronisk eller henvise deg til riktig sted på produsentens hjemmeside, hvor den kan skrives ut. Bruksanvisninger finnes ikke alltid på norsk, men skal alltid være tilgjengelig på engelsk.
Vi gir deg gratis frakt på ordre over 1000kr!
Vi sender med Bring! Til butikk eller hjem.
Ikke helt fornøyd? Det ordner vi.
All informasjon og betalinger er sikret.
No account yet?
Create an Account